η ανάληψη «μεθ' υμών των καθηκόντων της διαχειρίσεως των κοινών» συνέπεσε «μετά δυσχερειών και
κρίσεων», κορύφωση των οποίων αποτελεί «η μαστίζουσαν τον ελληνικόν λαό οικονομική κρίσις»
Σύμπτωση χαρακτηρίζεται η κρίση και η διαχείριση των κοινών και παρακάτω διαβάστε τι
λέει ο μουσάτος για όσα τραβάει ο λαός από την κατοχική χούντα που έχει καταλάβει την εξουσία
και αρνείται να φύγει αν δεν ολοκληρώσει την καταστροφή της χώρας :
Και αν έχετε υπομονή μας δασκαλεύει πώς να γίνουμε υπάκουοι εργάτες και λιτοδίαιτοι πολίτες
μην τυχόν και διεκδικήσουμε δικαιώματα :
Για να μην έχουμε αμφιβολίες με ποιους είναι οι «παππούληδες» :
ο ίδιος και η σύνοδος στο Φανάρι προσεύχεται «υπέρ ευοδώσεως» του δικού του έργου (του κατοχικού κουΐσλιγκ).
Στο δια ταύτα του σκοπού του και των επιδιώξεων του φτάνουμε στο σοβαρό, να πέφτει το
παραδάκι χωρίς καθυστερήσεις, τι διάολο υποστήριξη προσφέρουμε :
και «άνευ γραφειοκρατικών καθυστερήσεων» να προσεγγίζει τα εκάστοτε προβλήματά του (του φαναριού ντε !).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ : Δεν χρειάζεται να σκεφτούμε πολύ τι πρέπει και τι δεν πρέπει να πιστεύουμε.
Απ' ότι έχει δείξει η ιστορία είμαστε πάντα μόνοι μας μακριά από θρησκείες και ότι άλλες θεωρίες
που χωρίς να προσφέρουν καταδυναστεύουν τους λαούς. Όχι στους ανεμόμυλους των προσκυνημένων,
πίστη στον άνθρωπο και τις αξίες του, πίστη στις ανώτερες έννοιες που πρέπει να νικήσουν και να
επικρατήσουν.
ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.
ΖΗΤΩ Ο ΛΑΟΣ. ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
και αρνείται να φύγει αν δεν ολοκληρώσει την καταστροφή της χώρας :
«Καίτοι ιστάμεθα μακράν της πολιτικής δεν δυνάμεθα παρά να είδωμεν μετά συμπαθείας και ετ'ευχών
τας προσπαθείας της ελληνικής κυβερνήσεως διά την υπέρβαση της τελευταίας μεγάλης κρίσεως, ως και
την οργανωμένη πρόνοια και τας εν γένει ενεργείας αυτής δια την κάλυψιν αναγκών αμέσου
προτεραιότητας και την επεξεργασία σχεδίων για την αποτελεσματικήν επούλωσιν των πληγών
και ανάδειξη θετικής προοπτικής για το ορατόν μέλλον της χώρας».
Και αν έχετε υπομονή μας δασκαλεύει πώς να γίνουμε υπάκουοι εργάτες και λιτοδίαιτοι πολίτες
μην τυχόν και διεκδικήσουμε δικαιώματα :
τόνισε τον ιδιαίτερο ρόλο της Εκκλησίας στην ανάδειξη αξιών όπως εγκράτεια, σεμνότητα,
ταπεινότητα, ολιγάρκεια, μέριμνα για την πνευματική ζωή, αγάπη προς τον πλησίον, αλτρουισμό,
«της εξόδου από το εγώ και της εισόδου στο εσύ και εις το ημείς», τα οποία όπως είπε μπορούν να
αποτελέσουν «μοχλούς εξόδου» από την κρίση «της οποίας τα αίτια είναι μάλλον ηθικά παρά
υλικά».
Για να μην έχουμε αμφιβολίες με ποιους είναι οι «παππούληδες» :
ο ίδιος και η σύνοδος στο Φανάρι προσεύχεται «υπέρ ευοδώσεως» του δικού του έργου (του κατοχικού κουΐσλιγκ).
Στο δια ταύτα του σκοπού του και των επιδιώξεων του φτάνουμε στο σοβαρό, να πέφτει το
παραδάκι χωρίς καθυστερήσεις, τι διάολο υποστήριξη προσφέρουμε :
και «άνευ γραφειοκρατικών καθυστερήσεων» να προσεγγίζει τα εκάστοτε προβλήματά του (του φαναριού ντε !).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ : Δεν χρειάζεται να σκεφτούμε πολύ τι πρέπει και τι δεν πρέπει να πιστεύουμε.
Απ' ότι έχει δείξει η ιστορία είμαστε πάντα μόνοι μας μακριά από θρησκείες και ότι άλλες θεωρίες
που χωρίς να προσφέρουν καταδυναστεύουν τους λαούς. Όχι στους ανεμόμυλους των προσκυνημένων,
πίστη στον άνθρωπο και τις αξίες του, πίστη στις ανώτερες έννοιες που πρέπει να νικήσουν και να
επικρατήσουν.
ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.
ΖΗΤΩ Ο ΛΑΟΣ. ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.