2010 - 2022
El pueblo unido jamás será vencido Λαός ενωμένος ποτέ νικημένος

Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ

Αντι-ΛΜΑΤ | Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011 | | | | |
2012-01 Φειγβολάν


ΨΗΦΟ ΣΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:


Ναι είμαι ηλίθιος
συνεχίστε να με κλέβετε
ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:


Δίνω εν λευκώ την ψήφο μου
σ' αυτούς που στηρίζουν τους απατεώνες
σ’ αυτούς που τα κάνουν πλακάκια
μαζί τους πίσω απ την πλάτη μου
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΚΥΡΟ ΛΕΥΚΟ ΑΠΟΧΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:


Αποδοκιμάζω ενεργά τόσο τους κλεφτές όσο και τα κολλητήρια που τους στηρίζουν πολιτικά
Σας ξέρω σαν κάλπικες δεκάρες σας έχω στη μπούκα
Σε οποία πολιτική λιτότητας θαμαι σκληρός αντίπαλος κι εχθρός
Σας αρνούμαι το δικαίωμα να μιλάτε εν ονόματι μου
Είμαι αντίθετος στον κοινοβουλευτισμό της ληστείας της σήψης της διαφθοράς του εμπαιγμού του
ξεπουλήματος της χωράς
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΚΥΡΟ, ΛΕΥΚΟ, ΑΠΟΧΗ
ΣΤΟ «ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ» ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ
1 2 3 4 5


ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ;

ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ;

:: 2 ::

:: 2 ::

:: 3 ::

:: 3 ::

:: 4 ::

:: 4 ::
TOP