2010 - 2022
El pueblo unido jamás será vencido Λαός ενωμένος ποτέ νικημένος

κρεμάστε τους !

Αντι-ΛΜΑΤ | Τρίτη 1 Μαΐου 2012 | | | |

ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ:"ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΚΑΡΙΟΛΗ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ"

kalogeropoulos
 
Χείμαρος ο μοναδικός ηθοποιός Νίκος Καλογερόπουλος σε ραδιοφωνική συνέντευξή του: στην σημερινή εκπομπή Χωρίς Μάσκες μιλώντας στον Παναγιώτη Χριστοδούλου και τον Νίκο Τριάντο. Δεν άφησε εκτός «ρεπερτορίου» τους πολιτικούς που μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση στολίζοντάς τους με «κοσμητικά» επίθετα, αλλά καλύτερα να ακούσετε τον ίδιο στο παρακάτω ακουστικό απόσπασμα που ετοιμάσαμε για εσάς… το τι τους έσουρε!
 

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ

"θέλω να τους δω να δικάζονται και να δημευθούν οι περιουσίες τους. και να μην μου στείλει κανένας πολιτικός .. που μου στέλνουνε τώρα δω οτι μιλάνε κι ότι τραγουδάνε...κι ότι μαζί στα δύσκολα...να μη μου ξαναστείλουνε μηνυμα, να μην με ξαναπάρουν τηλέφωνο...όλοι αυτοι... αυτοι οι άχρηστοι... που φεραν την πατρίδα μου σ αυτο το χάλι εδω... Αλλά ...η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Πάλι θα στηθούμε, πάλι απο την αρχή... Πάλι μάγκες, όρθιοι, έλληνες, πέστε οτι ήρθε μια πλημμύρα και μας πήρε το σπίτι. Τι θα κάνουμε ρε? Θα δώσει χέρι ο ένας στον άλλονε και θα στηθούμε πάλι όρθιοι, ΕΔΩ.
Μην ψηφίσει κανένας, κανένας.... καταλάβετε παπούδες, μπαρμπάδες, γιαγιάδες, μανάδες, μην πάτε να ψηφίσετε. Μας πήρατε στο λαιμό σας τόσα χρόνια...Μην τους ψηφίζετε πάλι αυτούς, τους ψευταράδες, τους λωποδύτες. Πρέπει να πάρουν το δρόμο του Τσοχατζόπουλου, ΟΛΟΙ. Τον είδες; τι χάλι είναι αυτό... Λυπάμαι απο τη μια μεριά το κατάντημα που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος και απο την άλλη λές;εκεί καριόλη, πληρωσέ τα και να στα πάρουν όλα γιατί πως αφήνεις τον παππού χωρίς πετρέλαιο ρε πουστη το χειμώνα και πεθαίνει απο την πείνα; Πως ρε ...ρε... ρε ξεφτιλισμένε τον έχεις κάνει να είναι επαίτης και να ταπεινώνεται ο έλληνας πάλι; Λωποδύτες που θέλετε πάλι να με καλέσετε εκεί που μιλάτε.... Υπουργοί... Κωλόπαιδα...Άχρηστοι... άχρηστοι... "
Δημοσιογράφος: Νίκο θέλω να μου σχολιάσεις λίγο, γιατι βγηκε καποιος κύριος και έλεγε, για τη σημαία στην Ακρόπολη ποιός την κατέβασε... Γνωρίζεις τίποτα και αν την κατεβάσανε?
"...μόνο ο μαλάκας δεν το ξέρει ή κάνει πως δεν το ξέρει. Αυτό το έκανε ο Μανώλης ο Γλέζος!Και του οφείλουμε, του χρωστάμε ΤΙΜΗ ΤΙΜΗ, έπρεπε.... ο Γλέζος έπρεπε να είναι πρόεδρος της Δημοκρατίας. Να πάει να στηθεί έξω απο τη Γερμανική πρεσβεία, εκατό χρονώ άνθρωπος, και είναι μπροστάρης και πάει και φωνάζει και διεκδικεί..."
Δημοσιογράφος: Νικο να σ ευχαριστήσω για την παρεμβασή σου....
"να στε καλά και σας παρακαλώ... ψηφίστε... φωνάξτε ρε...μίλα ρε... το λέω να με ακούσει και η μάνα μου και ο πατέρας μου...την άλλη φορά με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο, "παιδάκι μου ..." μου λέει , είχε τη μέση της δεν μπορούσε να κουνηθεί και της λέω που ησουνα ρε μάνα; και μου λέει παιδάκι μου πήγα να ψηφίσω...Η μάνα μου σου λέω, που την αγαπάω, απο τα σπλάχνα της εβγήκα.... αλλά λέω μάααανα ξύπνα, ρε μάνα , ξύπνα , μας πήρες στο λαιμό σου, στο διάολο μας έστειλες...με τον Αντωνάκη σου και το Γεωργάκη σου... το βοϊδοκέφαλο, το κωλόπαιδο... Αυτόν θέλω να τον δω κρεμασμένο εκεί να είναι Γουδί, τον πούστη, να να να πληρώσει τα σπασμένα. Όλα αυτός τα κανε όοοολα! Αυτό το λαμόγιο.... της σοσιαλιστικής διεθνούς...στο διάολο...."
1 2 3 4 5


ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ;

ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ;

:: 2 ::

:: 2 ::

:: 3 ::

:: 3 ::

:: 4 ::

:: 4 ::
TOP